• image
  • image
  • image

Radio Pag postaje otočni radio. Prema istraživanjima, Radio Pag ima dnevno oko 10. 000 slušatelja što je za lokalni medij izuzetan uspjeh.

"Od početka je bila ideja da Radio Pag postane Otočni radio Pag i na tome se radilo proteklih mjeseci," rekla je Dijana Vuleta, direktorica Radio Paga. "S velikim smo zadovoljstvom primili vijest o uključivanju Grada Novalje u ovaj medijski projekt jer je upravo to prvi veliki korak prema stvaranju otočnog medija koji će programskim sadržajima, a posebno informacijama, pokrivati sve jedinice lokalne samouprave na otoku. Konačni cilj je stvaranje i Studija Novalja. Za sada jedino nemamo jasan stav Općine Kolan, što nam je žao."
Vuleta navodi kako je do sada financijski teret rada Radio Paga snosio Grad Pag, no sada se u projekt uključio i Grad Novalja.
"Na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća Grada Novalje odlučeno je kako će se financijski pomoći u realizaciji Otočnog radija," rekla je Vuleta.
Stvaranje otočnog medija je proizašlo iz želje jedinica lokalnih samouprava na otoku o zajedničkom djelovanju i zajedničkom predstavljanju, kao i o stvaranju novih, boljih odnosa na otoku Pagu.
"Trenutno radimo program kakav je definiran starom programskom shemom kako bi zadovoljili zakonske kriterije i dobili ocjenu Vijeća za elektroničke medije, ali to je daleko od onoga što programski možemo ostvariti," rekao je Josip Portada, glavni urednik Radio Paga. "Na otoku Pagu ima velik broj talentiranih mladih ljudi koje želimo uključiti u stvaranje kvalitetnog medijskog proizvoda i kada dobijemo konačnu ocjenu Vijeće za elektroničke medije, a nadam se da će ocjena biti dobra, počet ćemo stvarati mrežu otočnih dopisnika i dinamičan informativno-zabavni program koji će obrađivati sve aspekte života na otoku Pagu."

0
0
0
s2sdefault

Podaci prikupljeni u kontakt formi Radio Pag doo koriste se isključivo za komunikaciju između Radio Pag doo i stranaka. Navedeni podaci Ime i prezime, Email adresa i Poruka pohranjeni su u sustavu Radio Pag doo te se ne koriste za slanje promotivnog materijala i ne dostavljaju se trećim stranama. Za komunikaciju putem kontakt forme koristi se sustav rađen u PHP-u koji za komunikaciju koristi https sigurnosni protokol. OK