Na Paškom mostu izvode se radovi zbog kojih će na mostu do 21. svibnja 2020. godine biti privremena regulacija prometa.
Kako je za Radio Pag rekla Tamara Pajić iz Ured za odnose s javnošću Hrvatskih cesta, u tijeku su radovi na sanaciji AB konstrukcije mosta Kopno-otok Pag na državnoj cesti DC 106. Započelo se s fazom radova na sanaciji dijelova naglavnice bliže ležajevima, te je iz tog razloga, a u periodu od 4. svibnja do 21. svibnja na snazi zabrana prometa Paškim mostom za sva vozila čija ukupna masa prelazi 7,5 tona, što je regulirano projektnom dokumentacijom. Alternativni pravac je trajektna veza Prizna- Žigljen. Unutar tog perioda, od 15. do 21. svibnja, izvoditi će se radovi na sanaciji ležajnih klupica, te će biti potrebno u potpunosti zatvoriti promet na mostu u noćnim satima od 22:00 do 6:00 sati. U periodu od 15. do 21. svibnja u navedenim satima, kad bude most zatvoren za sav promet, bit će osigurana trajektna linija na relaciji Fortica- Miletići samo za hitne slučajeve. Nakon završetka navedenih radova, 21. svibnja 2020. godine nastavili bi se preostali radovi na sanaciji mosta, te bi se ponovo primijenila regulacija prometa jednim kolničkim trakom sa semaforima.
Što se točno radi na Paškom mostu pojasnio je Ante Valentić, rukovoditelj HC-Poslovne jedinice Zadar. Na Paškom mostu se, prvi puta od kada je izgrađen, a u promet je pušten 1968. godine, izvode armirano-betonski radovi na lukovima i na ležajevima na naglavnim gredama. Radovi su počeli prije dvije godine, ali sada su u posebno važnoj fazi i zbog toga je potrebna privremena regulacija prometa i uvođenje noćne trajektne veze za hitne slučajeve. Noćni radovi na mostu zahtijevaju posebnu organizaciju i postavljanje reflektora, no to će trajati samo nekoliko dana. Valentić navodi kako će duljina radova ovisiti i o vremenskim okolnostima, odnosno hoće li biti bure koja bi otežavala ili onemogućila radove. Ako s vremenom bude u redu, najvažniji radovi mogli bi biti gotovi za tri do sedam dana. Nakon završetka ove faze radova, radovi će se nastaviti na drugim dijelovima Paškog mosta, a tada će se promet odvijati bez noćnog zatvaranja mosta, ali uz privremenu regulaciju prometa semaforima. To znači da će naizmjenice most prelaziti vozila s kopna prema otoku i s otoka prema kopnu.
Investitor radova su Hrvatske ceste, a izvođač tvrtka Spegra iz Splita. Vrijednost radova iznosi deset milijuna kuna, što je osigurano iz državnog proračuna.