Kružni tok, izgrađen na državnoj cesti D-106, kod naselja Sveta Jelena, ovog ljeta se potvrdio kao važan infrastrukturni projekt, zahvaljujući kojem je vožnja sigurnija nego što je bila prije.
Naime, kružni tok izgrađen je na raskrižju koje ima pet ulaza, odnosno izlaza. Kod Svete Jelene, na D-106, spoj je lokalnih prometnice, od kojih jedna vodi u smjeru Starog grada, druga u smjeru Svete Jelene i treća u smjeru Lokunje. Državnom cestom D-106, koja ide od Paškog mosta, preko niza naselja, od Miškovića do Gorice i Paga, dalje prema Šimunima, Kolanu i Novalji, gotovo svakog ljetnog dana, u oba smjera, prođe i do 20. 000 vozila. Raskrižje kod naselja Sveta Jelena bilo je veliki problem, jer uz to što ima pet izlaza, odnosno ulaza, zbog konfiguracije okolnog područja, za vozače koji su dolazili iz smjera Novalje, raskrižje je bilo teško uočljivo. Rješenje za te probleme tražilo se godinama, bilo je raznih prijedloga što i kako napraviti kako bi se na tom dijelu središnje otočne prometnice omogućilo sigurno prometovanje i konačno se odlučilo napraviti kružni tok. To se, već ovog ljeta, pokazalo dobrim rješenjem. Na raskrižju se vozi znatno sigurnije nego prije, posebice jer, dolaskom na kružni tok, vozači moraju poštivati ograničenje brzine. Promet na kružnom toku odvija se lako i bez zastoja, a pristup prometnicama u smjeru Starog grada, Svete Jelene i Lokunje znatno je sigurniji. Izgradnja kružnog toka počela je u veljači ove godine, a već u lipnju je središnji dio kružnog toka bio osposobljen za promet. Radovi su završeni kako je bilo i planirano, sredinom kolovoza. Projekt izgradnje kružnog toka vrijedan je 6, 5 milijuna kuna, a financirale su ga Hrvatske ceste. Grad Pag je, u skladu s ugovorom s Hrvatskim cestama, izradio projektnu dokumentaciju, riješio imovinskopravna pitanja i otkup zemljišta.
Josip Portada/Radio Pag