slusaonica01
livestream01

Radio Pag Natjecaj za kioske i pokretne naprave u Pagu

U tijeku je natječaj za davanje u zakup javne površine u svrhu postavljanja kioska i pokretnih naprava na području Grada Paga. Lokacije i namjene javnih površina:


PAG
1.Lokacija STARA RIVA:
-MOTORI NA STRUJU za zabavu odraslih, 10.000 kn
-BANKOMAT -15.000 kn godišnje
-APARAT za prodaju sladoleda, 10.000 kn
-APARAT za prodaju frita, 10.000 kn

2. BRANIMIROVA OBALA:
-Štand za prodaju karata za izlete brodom u Paškoj uvali, 12.000 kn (štand osigurava Grad Pag)
-Štand za prodaju karata za izlete brodom u Paškoj uvali 12.000 kn (štand osigurava Grad Pag)
-Pult za prodaju karata za turističku brodicu 7.000 kn
-Pult za rezervaciju i prodaju karata za jet ski, 8.000 kn

3. STARA SOLANA:
-APARAT za prodaju sendviča, dimbeka i sl., 7.000 kn
-APARAT za prodaju palačinki, 10.000 kn0
-APARAT za prodaju kokica, kukuruza u klipu i sl.
8.000 kn
-SPORTSKA IGRAONICA za zabavu djece–trampolin, tobogan na napuhavanje, igraonica na napuhavanje, wipeout, vrtuljak, autići na baterije, zmaj na tračnicama, dječji vlakić aparati za zabavu 50.000 kn
-BUNGEE TRAMPOLIN za zabavu djece 15.000 kn
-AUTIĆI NA AKUMULATOR za zabavu djece
7.000 kn
-SPORTSKA IGRAONICA 2 za zabavu djece–za postavljanje raznih igara i igračih aparata 40.000 kn

4. KATINE:
-APARAT za prodaju kokica 9.000 kn
-APARAT za prodaju palačinki 11.000 kn
-APARAT za prodaju slatkog kebaba 11.000 kn
-APARAT za prodaju frita 11.000 kn
-APARAT za prodaju tajlandskh palačinki 11.000 kn
-PANOI P1-P10 za prodaju suvenira i sl., 21.000 kn

5. UHLINAC:
-A1 za prodaju palačinki 12.500 kn
-A2 za prodaju šećerne vune i balona za djecu i dr., 9.000 kn
-A3 za prodaju kokica 9.000 kn
-A4 za prodaju sladoleda 7.000 kn
-P1 za postavljanje info punkta, 5.000 kn

6. TRG KRALJA P. KREŠIMIRA IV.:
-APARAT – A1 za prodaju kokica, hladnih napitaka
i šećerne vune 10.000 kn
-APARAT – A2 za prodaju frita 10.000 kn

7. PROSIKA:
-KIOSK – K1 jednostavne ugostiteljske usluge (ambulantne usluge) s mogućnošću postavljanja terase u skladu sa odredbama Zakona 40.000 kn godišnje
-KIOSK – K2 jednostavne ugostiteljske usluge (ambulantne usluge) s mogućnošću postavljanja terase u skladu sa odredbama Zakona 40.000,00 kn godišnje
-KIOSK – K3 jednostavne ugostiteljske usluge (ambulantne usluge) s mogućnošću postavljanja terase u skladu sa odredbama Zakona 40.000,00 kn godišnje

8. BLATO:
-KIOSK K1 ZA PRODAJU RIBE, 12.500 kn godišnje
-KIOSK K2 ZA PRODAJU RIBE 12.500,00 kn godišnje
-KIOSK K3 ZA PRODAJU AUTOBUSNIH KARATA 10.000,00 kn
-ŠTAND Š1 ZA PRODAJU VOĆA I POVRĆA 8.000 kn godišnje
-ŠTAND Š2 ZA PRODAJU VOĆA I POVRĆA 8.000 kn godišnje
-ŠTAND Š3 ZA PRODAJU VOĆA I POVRĆA 8.000 kn godišnje
-ŠTAND Š4 ZA PRODAJU VOĆA I POVRĆA 8.000 kn godišnje
-ŠTAND Š5 ZA PRODAJU VOĆA I POVRĆA 8.000 kn godišnje

ŠIMUNI
-KIOSK-K2, prodaja pekarskih proizvoda 10.000 kn
-KIOSK–K3 Prodaja novina, razglednica, cigareta i sl. 10.000 kn
-KIOSK-K4 pružanje usluga iznajmljivanja kajaka, glisera, bicikala i automobila, obavljanje djelatnosti agencijskih poslova, prodaje izleta i sl 11.000 kn
-KIOSK - K5 jednostavne ugostiteljske usluge (ambulantne usluge) s mogućnošću postavljanja terase u skladu sa odredbama Zakona 35.000,00 kn godišnje
-KIOSK - K6 jednostavne ugostiteljske usluge (ambulantne usluge) s mogućnošću postavljanja terase u skladu sa odredbama Zakona 35.000 kn godišnje
-KIOSK - K8 jednostavne ugostiteljske usluge (ambulantne usluge) s mogućnošću postavljanja terase u skladu sa odredbama Zakona 35.000 kn godišnje
-KIOSK - K9 jednostavne ugostiteljske usluge (ambulantne usluge) s mogućnošću postavljanja terase u skladu sa odredbama Zakona 35.000,00 kn godišnje
-KIOSK-K10 jednostavne ugostiteljske usluge (ambulantne usluge) s mogućnošću postavljanja terase u skladu sa odredbama Zakona 35.000 kn godišnje
-ŠTAND-N1, N2 za prodaju voća i povrća 4.000 kn za svaki pojdinačno u roku od 8 dana od dana zaprimanja obavijesti
-BANKOMAT-B 8.000 kn godišnje

DINJIŠKA:
-KIOSK K1–K4 slobodna ponuda 5.000 kn za svaki pojedinačno

MIŠKOVIĆI:
-KIOSK NA RIVI K2-K3, slobodna ponuda 2.000 kn

VLAŠIĆI:
-ŠTAND- N1, prodaja voća i povrća 2.000 kn
-ŠTAND–N2 prodaja suvenira 2.000 kn

Ponude se mogu podnositi do 9. ožujka, uključujući i taj dan. Ponuda može glasiti samo za jednu lokaciju, a ako se isti ponuditelj želi natjecati za više lokacija mora za svako mjesto dostaviti posebnu ponudu sa uplaćenom jamčevinom. Osobe koje imaju evidentirano dospjelo, a nepodmireno dugovanja prema Gradu Pagu po bilo kojoj osnovi, ne mogu biti sudionici u natječaju. Odabrani ponuditelji dužni su pružati usluge isključivo unutar obilježene površine na licu mjesta, u skladu s uvjetima pod kojima je lokacija dodijeljena. U protivnom bit će kažnjeni novčanom kaznom u iznosu koji je utvrđen Odlukom o komunalnom redu, a Upravni odjel za prostorno uređenje i gospodarstvo donijet će rješenje o prestanku korištenja javne površine.

Ponuda mora sadržavati ime i prezime ponuditelja fizičke osobe, odnosno naziv pravne osobe, OIB, te adresu ponuditelja, naziv lokacije za koju se ponuditelj natječe, iznos zakupnine koju ponuditelj nudi, dokaz da je pravna ili fizička osoba registrirana za obavljanje djelatnosti, ne starije od 6 mjeseci, dokaz o uplaćenoj jamčevini, 30% od početne godišnje zakupnine.
Najpovoljnijom ponudom se smatra ponuda koja sadrži najvišu cijenu. Ukoliko se za određenu lokaciju natječe ponuditelj s prebivalištem na području Grada Paga registriran za obavljanje odgovarajuće djelatnosti, dodijelit će mu se lokacija ako prihvati najvišu ponuđenu cijenu.

Ukoliko se na natječaj za određenu lokaciju javi ponuditelj koji je već bio korisnik te iste lokacije po prethodnom natječaju, ukoliko je uredno podmirivao svoje obveze ako prihvati najvišu ponuđenu cijenu i ukoliko prednost ne ostvaruje neki od ponuditelja po kriteriju prebivališta.

Sudionici Domovinskog rata ostvaruju prednost, ukoliko prednost ne ostvaruje neki od ponuditelja po prethodnim kriterijima, pod uvjetom da prihvate najvišu ponuđenu cijenu.
Ukoliko više ponuditelja ostvaruje prednost po istom kriteriju, lokaciji će se dodijeliti ponuditelju koji je ranije predao ponudu.
Pravne i fizičke osobe koje imaju sjedište, odnosno prebivalište na području Grada Paga zadnjih 15 godina, ostvaruju popust na cijenu u visini od 25 % od početne cijene.
S najpovoljnijim ponuditeljem sklopit će se ugovor o zakupu javne površine za koju je podnio ponudu, s time da je dužan u roku od 8 dana, računajući od dana dostave obavijesti o uspjehu u Natječaju uplatiti cjelokupni iznos zakupnine. U protivnom gubi pravo na povrat jamčevine i postavljanja kioska ili naprave.
Javne površine odnosno lokacije za koje ne bude ponuda dati će se u zakup neposrednom pogodbom, s time da se početna cijena povećava za 10%.
Budući korisnici javnih površina obvezni su Čistoći Pag d.o.o. plaćati usluge odvoza otpada ovisno o površini i vremenu zakupa javne površine.
Odabrani ponuditelji dužni su u roku od 8 dana od dana primitka obavijesti o uspjehu na natječaju, Gradu Pagu predočiti Ugovor o odvozu otpada sklopljen sa Čistoćom Pag d.o.o..
Isto tako budući korisnici javnih površina za korištenje javne površine dužni su platiti porez u visini od 10% od zakupnine sukladno Odluci o gradskim porezima Grada Paga.
Korisnici javnih površina dužni su ugraditi kontrolno brojilo za potrošnju električne energije i plaćati je sukladno ispostavljenom računu.
Korisnici javnih površina, koji će koristiti rasvjetu dužni su koristiti „štedljive žarulje“.
Grad Pag zadržava pravo da ne izabere niti jednu ponudu bez obrazloženja i bez odgovornosti prema bilo kojem od ponuditelja.
U slučajevima iz članka 17. Pravilnika o načinu i uvjetima postavljanja kioska i pokretnih naprava Upravni odjel za prostorno uređenje i gospodarstvo rješenjem će narediti uklanjanje kioska ili pokretne naprave bez prava korisnika na bilo kakvu naknadu.

Grad Pag pridržava pravo da za vrijeme trajanja korištenja javne površine, u slučaju prenamjene ili izvođenja radova na javnoj površini, ukine izdano odobrenje za korištenje, u kojem slučaju korisnik nema pravo na obeštećenje.
Otvaranje ponuda izvršiti će ovlašteno Povjerenstvo.

Ponude se podnose u pisanom obliku – zatvorenoj omotnici, neposredno u prijamnoj pisarnici Grada Paga ili poštom preporučeno, na slijedeću adresu:

GRAD PAG
Povjerenstvo za provedbu natječaja radi davanja u zakup poslovnog prostora i javnih površina “NE OTVARAJ – ponuda za kioske i naprave”
Branimirova obala 1, 23 250 PAG

Podaci prikupljeni u kontakt formi Radio Pag doo koriste se isključivo za komunikaciju između Radio Pag doo i stranaka. Navedeni podaci Ime i prezime, Email adresa i Poruka pohranjeni su u sustavu Radio Pag doo te se ne koriste za slanje promotivnog materijala i ne dostavljaju se trećim stranama. Za komunikaciju putem kontakt forme koristi se sustav rađen u PHP-u koji za komunikaciju koristi https sigurnosni protokol. OK